reklama

Znova nechutný politický kšeft! V Ružomberku narastá eufória...

To, čo sa odohralo na poslednom Mestskom zastupiteľstve u nás v Ružomberku sa dá brať z dvoch strán. Ja by som tento blog začal asi tak, že prirovnám text skladby "Robím si čo chcem" známej kapely H16 k správaniu bývalého primátora nášho mesta. V texte sa uvádza : "zvykol som si mať v p**i, jak sa na to pozeraju druhí, keď viem, čo chcem, nemusím sa predsa pýtať ľudí... Tak nech si hovorí kto chce, každý hovorí čo chce, ja si robím čo chcem..."Zároveň chcem verejne vyhlásiť obrovské sklamanie nad prístupom posleneckého klubu "akože nezávislého", Ružomberok bez korupcie, ktorý sa práve poriadne vyfarbil a tejto nešťastnej kauze tým dal plnohodnotne "zelenú"!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Pôvodne som síce povedal, že kauzu "Europetrol" nechám bokom a nebudem sa k nej vyjadrovať. Žiaľ, aj moja trpezlivosť má určité hranice a ja si tie svoje nemienim nechať naťahovať ako na špagáte! Osobne považujem za nekorektné a priam ŠKODLIVÉ, aby mňa alebo naše Občianske Združenie Ružomberčania, spájal ktokoľvek a to akýmkoľvek spôsobom práve s touto kauzou. Samozrejme vysvetlím.

Kauza EUROPETROL sa stala predmetom diskusií všetkých možných občianskych skupín v našom meste. Nebudem hodnotiť zámer investora, ktorý predložil návrh predmetu tejto kauzy. Europetrol má samozrejme právo investovať v našom meste a plne s ním v tomto smere súhlasím. Každý má u nás právo podnikať a preto podnikateľský zámer firmy považujem za normálny a korektný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neprípustný je však spôsob, akým sa celý predmet tejto kauzy vlastne zosnoval v nehanebný kšeft. Nešťastné určite je, že do kauzy je zatiahnutá firma, ktorej spoločníkom je syn bývalého primátora mesta Ružomberok. Europetrol prejavil záujem investovať svoje peniaze a prenajať si od mesta pre účel vybudovania "parkoviska" pozemok, ktorý je dlhé roky nevyužitý. Pozemok sa nachádza v tesnej blízkosti lokality jedného z niekoľkých neresísk hlavátky a to priamo na sútoku riek Revúca a Váh. Nebudem hovoriť, aký vzácny a hodnotný význam toto územie vlastne má.

- Mesto, keďže potrebovalo peniaze, odsúhlasilo tento prenájom oproti odmene 15.000,00 Eur (slovom pätnásťtisíc Eur).
- O krátky čas Europetrol požiadal o zmenu účelu, ktorá už obsahovala výstavbu čerpacej stanice.
Znova poukazujem na to, že podnikateľský zámer ako taký chápem, veď každý skúša, čo mu obchodný partner dovolí. Aj napriek niekoľkým negatívnym vyjadrniam ľudí v rôznych pozíciách bolo každému jasné, že bývalý primátor si svoje proste vydupe. Veď poslanecké kluby SMER a KDH v Ružomberku sa ťahajú ruka v ruke ako starí manželia. FUJ!
- Proti takejto zmene účelu protestovali hlavne poslanci poslaneského klubu RBK (akože bez korupcie) a zástupca primátora Ing.Miroslav Zuberec.
- dňa 15.12.2011 dostal Europetrol od poslancov MsZ nádherný vianočný darček a síce ZELENÚ PRE VÝSTAVBU ČERPACEJ STANICE !

Nie, ja nie som nahnevaný, ja sa len smejem, pretože páni z mesta sa ku svojim obyvateľom skutočne stavajú ako k 99% ovciam. A potom aby sa nevynárali otázky.

- Prečo ale musela vzniknúť takáto nechutná kauza?
- Nemohol Europetrol jednať na rovinu a rovno svoj investičný zámer priamo deklarovať?
- Prečo mesto ukazuje špekulantom, ako sa dá obchádzať férová politika a podnikanie?
- Prečo sa medzi obyvateľmi začína rozširovať prezývka pre naše mesto "ČECH Republik"?
- Akým činom poslanci mesta Ružomberok zrazu podvíhali poslušne paprčky?
- Ako je možné, že na HANBU sa nezávislí poslanci hnutia Ružomberok BEZ KORUPCIE, ktorí doteraz vystupovali "proti" tejto investícii, zdržali hlasovania a vlastne tým dali projektu zelenú?
- Kedy si začnú poslanci mesta vážiť svojich občanov a prestanú si z nich strieľať?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pre nás, občanov sú to otázky, na ktoré sa možno ľahko odpovedá, ale tie odpovede vnímame ako mávnutie rukou. Som SKLAMANÝ A ZNECHUTENÝ prístupom klubu RBK. Som znechutený postojom vedenia mesta. SOM ZNOVA ZNECHUTENÝ ÚROVŇOU POSLANECKÉHO ZBORU V RUŽOMBERKU, ktorý sa (až na pár výnimiek) kúpe v hnoji a močovke ako stádo ružových... Som znechutený, že na tak dôležitej úrovni, akou je Mestské zastupiteľstvo, sa dávajú príklady pre nečistú hru. Je to LEN A LEN HANBA pre "ČECH Republik".

Zároveň podporujem a poukazujem na slušný prístup poslancov Ivana Rončáka a Ing. Miroslava Zuberca.

Myslím, že v tomto meste sa môže robiť hocičo. Stačí si nechať vydrapiť chrbticu, že PÁNI ?! Vitajme v džungli, ak niekto potrebuje dobrý kšeft, poďte investovať k nám... Samozrejme, bez súťaže...

Video ku tejto kauze si pozrite tu :
http://youtu.be/3jvbP5j4jMU

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A na záver, vráťme sa k textu z už spomínanej skladby : "...zvykol som si mať v p**i, jak sa na to pozeraju druhí, keď viem, čo chcem, nemusím sa predsa pýtať ľudí... Tak nech si hovorí kto chce, každý hovorí čo chce, ja si robím čo chcem..." a pre ilustráciu si ju pustite, ale pozor na vulgarizmy... nevyľakajte sa... http://youtu.be/CN9HX_2DYuA

http://fuzymichal.blogspot.com/2011/12/komunalna-politika-blizsie-k-ludom.html

Správy k tejto kauze si samozrejme bežne nájdete cez vyhľadávače a verte, sú zaujímavé...

Juraj Haríň

Juraj Haríň

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kto sa veľa pýta, veľa sa dozvie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu