reklama

Mónika Váradiová - kráska milujúca vresk motoriek...

Mónika Váradiová je mladá a temperamentná kráska, ktorá žije na samom juhu Slovenska. Je ambiciózna, vie, čo v živote chce a je veľmi zaujímavá svojím spôsobom života. Je tiež nebezpečne príťažlivá svojím prirodzeným záujmom o motorkársky životný štýl. Osobne verím, že ju čaká krásny a šťastný život plný vzrušenia a smiechu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu

Hovoríš, že Ťa vzrušuje šialený hukot motorov. Čo Ťa na motorkách tak fascinuje ?

„Fascinuje ma rýchlosť, dravosť, bezprostredný kontakt s prírodou. Motorky som dôverne spoznala skoro, ale najskôr samozrejme na zadnom sedadle. Vlastnú motorku, Suzuki INTRUDER, som dostala vo veku 16 rokov. Odvtedy to považujem za životný štýl. Stále viac túžim po ozajstnom superšporte.“

Motorky sú ale veľmi nebezpečné. Sama to určite vieš. Myslíš si, že motorkári sú svojou jazdou neohľaduplní a prinášajú na cesty riziko ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Samozrejme sú medzi nami všelijakí motorkári, aj hazardéri, ale hlavne veľké stretnutia motorkárov ukazujú, že väščinou sme disciplinovaní, a motorizmus považujeme za životný štýl a nie za hazard. Pripomenula by som však, že dosť často sme práve my ohrození nedisciplinovanou jazdou vodičov áut.“

Ako sa chceš zžiť s motorkou ?

„Pretekať zatiaľ neplánujem, ale ako som už povedala, veľmi túžim po silnejšej „100 koňovej“ motorke...“

V USA sú motorkári orientovaní na choppre, ktoré sú inou kultúrou ako rýchle cestné motorky. Priniesla si si odtiaľ nejaké zaujímavé zážitky s motorkami ?

„Rodina u ktorej som bývala tiež bola „motorizovaná“ na dvoch kolesách, a boli medzi nimi aj chopperi. Dokonca mali aj vlastnú mini trať pre quady. Jazdili sme však nielen tam, ale aj na brehu Tichého oceána v štáte Oregon. Tieto motoristické výlety sú mojimi najkrajšími zážitkami spoza oceánu.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako sa Ti páčila Amerika ?

„Veľmi! O to viac, že som tam strávila vyše pol roka. Mala som teda možnosť bližšie spoznať túto veľkú krajinu. Prvé mesiace boli trochu ťažké, lebo som ešte neovládala dostatočne angličtinu, potom to však už bolo lepšie. Obzvlášť na mňa zapôsobil New York, kde som pri spiatočnej ceste navštívila jednu známu. Odvtedy je New York jedným z miest mojich snov a určite sa tam ešte vrátim.“

V čom je iný americký život od toho nášho ?

„Životná úroveň je tam veľmi vysoká, ľudia majú prakticky všetko, ale podľa mňa práve to ich urobilo lenivými aj neporiadnymi, aspoň ja som mala také skúsenosti.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V USA si bola kvôli príprave do školy, ktorú navštevuješ v Bratislave. Prečo si sa rozhodla práve pre takúto oblasť štúdia ?

„Vždy som mala záujem o jazyky, už na strednej škole som navštevovala jazykovú triedu a chcem sa predo všetkým zdokonaľovať v angličtine. Táto škola to mi na to poskytuje ideálne možnosti.“

Čo chceš robiť, keď školu vyštuduješ ?

„Chcela by som si nájsť nejakú atraktívnu prácu, ktorá by mi vyhovovala. Mala by to byť práca s ľuďmi, lebo mám veľmi rada, keď sa okolo mňa „točí život“. A mala by to byť robota, ktorá by mi zabezpečila aj určitú životnú úroveň. Dúfam, že sa mi to podarí.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aký máš vzťah k foteniu a modelingu ?

„Zatiaľ som to robila viac či menej len amatérsky, ale už som dostala vážnejšiu ponuku. Uvidíme, čo z toho bude, ale prvoradé je pre mňa štúdium.“

Nie je to oblasť, ktorou by si sa chcela živiť ? Si mladá a krásna žena a si aj inteligentná na to, aby si to zvládla.

„Nad tým som zatiaľ nerozmýšľala, veľa závisí od spomínaného prvého pokusu. Ak to náhodou vyjde, nič nie je nemožné.“

Aký máš vzťah k pekným ženám ? Mnohé dnes idú za peniazmi bohatých pánov a dokážu s nimi žiť úplne bez lásky. Nebojíš sa, že Ťa môže postretnúť podobná situácia ?

„Považujem sa za natoľko ambicióznu, aby som v žiadnom prípade nebola závislá napríklad na jednom mužovi. Neviem si predstaviť život s mužom, s ktorým ma spájajú iba finančné záujmy a nie city. Práve preto chcem byť v živote, ako som už spomenula, sebestačná.“

K tvojej kráse prispieva aj Tvoja osobná starostlivosť o seba... Čo pre Teba znamená pohyb ? Potrebuješ ho kvôli tomu aby si si udržala svoje sexi telo ?

„Samozrejme. aj preto! Som si vedomá aj toho, že pohyb znamená aj zdravie, aj dobrú kondíciu. Pohyb a šport pestujem prakticky od malička, jazdila som na koni, lyžovala som, pravidelne navštevujem fitness centrum. Veď nádejná jazdkyňa na super športovom motocykli predsa potrebuje dobrú kondíciu.“

Ako každý mladý človek, aj Ty miluješ hudbu. Povedz nám, čo máš najradšej ?

„Hudba ma najviac priťahuje, keď je živá, znamená to, že veľmi rada navštevujem koncerty (napríklad Balaton Sound a podobne), alebo chodím na diskotéky. Často počúvam hudbu doma aj v aute. Na štýle mi veľmi nezáleží, hlavne aby tá hudba bola mladistvá a temperamentná.“

Čo Ťa tak priťahuje na tanci ?

„Rytmus, kultúra pohybu a tiež tanec ako jeden zo zdrojov aktívnej kondície.“

Tvoja kultúra je Maďarská a nie Slovenská. Zdieľaš ale obidve súčasne. Je Maďarský temperament iný od toho Slovenského ?

„Myslím, že nielen podľa mňa ide o národy rôznych temperamentov. Maďari sú bližšie takzvanému južanskému štýlu, čo znamená, že sú dynamickejší, niekedy až výbušní. Oproti tomu Slováci sú pokojnejší, rozvážnejší, a zdá sa mi, že niekedy aj pomalší. Ja však v každom prípade len profitujem z tejto dvojakosti.“

Juraj Haríň

Juraj Haríň

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kto sa veľa pýta, veľa sa dozvie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu