reklama

A prečo by vlastne mala prísť zmena?

Nesmierne ma teší prebudený záujem občanov (poniektorých) o predčasné parlamentné voľby. Sám sa zúčastňujem volieb pravidelne, pretože som presvedčený, že je to správna cesta. Mám ale pocit, že celá spoločnosť upadá do nereálnych nádejí a snov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
(zdroj: SITA)

Uráža ma, keď si niekto robí kampaň nekorektne, či už predčasne, alebo doslova počas moratória. Uráža ma, keď na billboardoch vidím naše "hlavy" upravené vo "fotošope" s heslami a sľubmi, ktoré tu už boli neraz. Ako mám veriť politikom, ktorí nielen že sľubujú čo nie je v našej situácii vôbec reálne, ale ešte aj svoje xichty si upravia, aby vyzerali lepšie? Klamú už svojim výzorom. Jasné, treba byť štýlový, treba byť dôveryhodný.

Poradcovia, psychoanalityci, grafici, reklamní mágovia začínajú makať na plné obrátky. Boj o každé kreslo bude naozaj silný.

Prečo by som však mal veriť v zmenu? Nové politické subjekty síce majú pekné programy a viem, že chcú, avšak viem, že presadiť čokoľvek bude nesmierne náročné, nakoľko aj keď sa dostanú do parlamentu a získajú čo i len pár stoličiek, veľa vody nenamútia a zožerie ich pravdepodobne len mlyn zabehnutého systému. Vo vláde sa ocitnú tradičné strany, ktoré už majú všetko dávno rozohraté. 

Tým, ktorí vládnu, vyhovuje dnešná situácia a je jedno, ktorá strana to je. Premýšľam, prečo by niekto z nich chcel zmenu, prečo by sa postavil na stranu ľudu a pripravil tak svoju vládu o zabehnutý a výhodný stereotyp? Ani nové strany, ktoré sa raz za čas do parlamentu dostali, nedokázali zrušiť imunitu, nedokázali zamedziť kauzám, nedokázali presadiť ani svoj volebný program. Ako mám teda uveriť v zmenu?

Zatiaľ som sa nerozhodol, komu svoj hlas dám a koho vo voľbách podporím, obávam sa však, že pokiaľ nebudú chceť zmenu tradičné strany, nič zásadné sa neudeje. A verte, že by som to chcel tak, ako každý z nás, pretože úpadkov už mám naozaj plné zuby. Nebudem teda rojko a k týmto voľbám pristúpim mimoriadne obozretne.

Milé strany, radšej ukážte, čo ste pre posun Slovenska smerom vpred dokázali !!!

Juraj Haríň

Juraj Haríň

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kto sa veľa pýta, veľa sa dozvie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu